Zajrzyj tutaj, aby uzyskać pomoc fachowców z agencji PR Kraków.

Akcje marketingowe winny stanowić ważny element podnoszenia rozpoznawalności firmy bez względu na to czy jesteśmy właścicielem sklepu, producentem czy usługodawcą. Spółki oraz większe przedsiębiorstwa mogą sobie pozwolić na organizację i opłacanie własnych wydziałów ds. reklamy, jednakże małe biznesy, które okazjonalnie decydują się na akcje promocyjne, zwykle korzystają ze pomocy agencji marketingowych.

W jakich działaniach pomoże Ci agencja marketingowa?

Agencja marketingowa to grupa twórczych specjalistów z wieloletnim doświadczeniem, dysponujących szeregiem kwalifikacji przydatnych w branży reklamowej. Dzięki współpracy z profesjonalistami znakomicie orientującymi się zarówno w zakresie tradycyjnych mediów, kampanii marketingowych w sieci (kanały social media, klipy i animacje viralowe), jak i grafiki (również DTP), agencja reklamowa jest w stanie zagwarantować klientom kompleksową obsługę. Młode marki mogą liczyć na opracowanie pełnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą logotypu i wzorami akcydensów (wizytówki, koperty oraz papier firmowy), a te które posiadają już własne logo mogą być pewne, iż zostanie ono poprawnie użyte podczas projektowania materiałów promocyjnych – stoisk targowych, kalendarzy, folderów lub billboardów. Agencja reklamowa pomoże również stworzyć ciekawe, unikalne wpisy na stronę internetową zamawiającego oraz opracuje schemat kontaktów z odbiorcami za pośrednictwem popularnych portali społecznościowych, takich jak Twitter, Facebook czy Instagram.

Do których podmiotów adresowana jest oferta agencji marketingowej?

Oferta agencji marketingowej adresowana jest głównie do firm, które nie mają swojego działu promocji. Jednak nie oznacza to, że to jedyny model współpracy. Praca agencji w wielu przypadkach polega na udzieleniu wsparcia funkcjonującemu już w przedsiębiorstwie działowi ds. promocji. Przykładowo, jeśli nie ma on doświadczenia w organizacji spotkań z klientami, konferencji czy targów, które na ogół wymagają drobiazgowego planowania, takie obowiązki można powierzyć zewnętrznej agencji reklamowej. Może ona także posłużyć za narzędzie wspierające budowę niezawodnej oraz zżytej ze sobą ekipy pracowników – wystarczy powierzyć jej organizację warsztatów integracyjnych czy też opracowanie planu szkoleń. Na rynku działają tysiące agencji reklamowych, trzeba jednak nawiązywać współpracę z tymi, które zapewniają dostęp do obszernego zespołu kompetentnych specjalistów. Pozwala to na delegowanie wszelkich działań marketingowych jednej agencjii w rezultacie – łatwiejszą kontrolę nad wizerunkiem firmy i spójnością kampanii.

Kontakt z nami:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]