Na https://seo4.net/pozycjonowanie-stron/ znajdziesz więcej informacji o strony internetowe pozycjonowanie.

Znamy trzy kluczowe sposoby pozycjonowania:
– pozycjonowanie lokalne,
– pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail),
– pozycjonowanie okresowe.

Pozycjonowanie Lokalne

W takim pozycjonowaniu istotne jest dołączenie do słowa kluczowego nazwy konkretnej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym można wziąć pod uwagę z reguły:
– dzielnicę (np. “sklep obuwniczy Retkinia”)
– miejscowość (“siłownia Kraków”)
– kraj (“hostele Polska”)
Pozycjonowanie lokalne świetnie sprawdzi się w stosunku do przedsiębiorstw lokalnych, które adresują swoje produkty tylko do osób rezydujących w tym samym regionie. Ten sposób pozycjonowania jest wykorzystywana także wtedy, gdy przedsiębiorstwo ma niewielki budżet na promocję i nie może konkurować na frazy niezawierające dopasowania regionalnego, przykładowo zamiast “nauka gry na gitarze“, to “nauka gry na gitarze Kraków”.

Pozycjonowanie Long Tail, a więc na tzw. długi ogon

Dalszy typ pozycjonowania to solidne i sprawdzone rozwiązanie dla posiadaczy niskich środków na reklamę. Za sprawą odpowiedniego dobrania fraz, nie tylko będzie można wejść w niszę związaną z konkretna branżą, ale także koszty reklamy w Google Adwords znacznie się zredukują. Pozycjonowanie na długi ogon to też dużo niższa konkurencja. Istotne jest także to, że coraz powszechniejsza jest tendencja do wprowadzania rozbudowanych zapytań w wyszukiwarkę Google.
Przykłady pozycjonowania Long Tail:
– golarka Eldom G50 5 srebrna,
– telefon LG G6 niebieski,
– buty Nike Air Max czarne sklep online.
Pozycjonowanie na długi ogon jest bardzo ważne szczególnie dla sklepów internetowych. Za pośrednictwem tego typu fraz, sklepy mające w swojej ofercie nader szeroki asortyment towarów mogą efektywniej zdobywać wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania.

Pozycjonowanie okresowe

Pozycjonowanie okresowe pełni specyficzną funkcję przed okazjonalnymi bądź cyklicznymi wydarzeniami, takimi jak finały Pucharu Świata w piłce nożnej, Dzień Matki czy Zielone Świątki. Ten wariant pozycjonowania będzie wyjątkowo skuteczny, jeżeli popularna w danym czasie fraza zostanie odkryta i wykorzystana z należytym wyprzedzeniem. Z reguły pozycjonowanie okresowe wykorzystywane jest w sektorze turystyki i gastronomii. W większości wypadków trzeba zainicjować je na 2-3 miesiące przed wybranym wydarzeniem, ażeby wyszukiwarka Google zdążyła zaindeksować nową ewentualnie zmodyfikowaną treść witryny internetowej.

Kontakt z nami:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]