Więcej szczegółów o pozycjonowaniu w wyszukiwarkach.

Pozycjonowanie stron to szereg prac ,które dążą do zwiększenia obecności stron w bezpłatnych wynikach prezentowanych w wyszukiwarce. Im wyżej strona pojawia się w SERP, tym więcej przyciągnie odwiedzających witrynę, co w efekcie powinno prowadzić do zwiększenia liczby transakcji firmy. Kolejnym atutem tego działania jest wzmocnienie rozpoznawalności marki, usługi czy też produktu.

Google wartościuje każdą witrynę internetową w oparciu o prawie 200 różnorodnych wskaźników. Efekt tej ewaluacji decyduje o tym, na którym miejscu strona albo jej podstrona pojawi się internaucie w SERP na daną frazę. Za niezwykle ważne czynniki rankingowe eksperci ds. SEO uważają np. jakość treści, linkowanie (wewnętrzne oraz zewnętrzne), jak również responsywność.

Wpisując w przeglądarkę Google jakąkolwiek frazę, użytkownik otrzymuje listę stron, których zawartość została uznana za najlepszą odpowiedź na wpisane zapytanie. Które adresy wyświetlają się w wynikach na pierwszych pozycjach? Na pewno te, których treść jest niepowtarzalna oraz starannie nasycona trafnymi frazami kluczowymi. Na pozycje nie bez wpływu jest także prawidłowo zoptymalizowany kod HTML, szybkość ładowania się witryny (nie tylko w wersji na urządzeniach przenośnych, ale i na komputerze), a także liczba stron internetowych zamieszczających linki do naszej witryny.

Pozycjonowanie sklepów i stron internetowych – zleć je zawodowcom z firmy SEO

Algorytm Google regularnie jest poprawiany, w związku z tym zaleca się przekazać pozycjonowanie i optymalizację stron i sklepów internetowych zawodowcom. Wyśmienitym wyborem jest firma SEO posiadająca wieloletnią praktykę w tym zakresie. W takich agencjach zatrudnionych jest szereg specjalistów nie tylko od SEO, ale też projektowania stron i social mediów. Zlecając pozycjonowanie strony zewnętrznej agencji zaoszczędzone czas i środki można przeznaczyć na inne działania, które również rozwiną firmę.

Do kogo skierowana jest usługa pozycjonowania sklepów oraz stron internetowych?

Pozycjonowanie to głównie usługa skierowana do zarządców stron www, których zadaniem jest ekspozycja i sprzedaż usług bądź produktów firmy. Prowadząc jakąkolwiek działalność nieroztropnie jest w XXI w. nie założyć strony firmowej lub ją uruchomić, natomiast nie dbać o jej pozycjonowanie. Biznesowi rywale nie próżnują w walce o pozyskanie kolejnych klientów. Wedle statystyk prawie 97% osób sprawdza w internecie opinie o lokalnych firmach, co wyraźnie wskazuje do jak rozległej grupy odbiorców można tą metodą dotrzeć. A wyświetlenie się adresu sklepu lub strony na pierwszej stronie wyników wyszukiwania w przeglądarce niesamowicie zwiększa szansę, iż klient zdecyduje się na naszą ofertę.

Kontakt z nami:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]