Chcesz sprawdzić, jak zamówić SEO audyt? Na co czekasz? Koniecznie wejdź na https://seo4.net/audyt-stron-internetowych/.

Audyt – jak definiuje internetowe wydanie Słownika Języka Polskiego PWN – oznacza sprawdzenie przedsiębiorstwa, firmy czy spółki pod kątem różnych czynników, między innymi organizacyjnych i finansowych, a także oszacowanie perspektyw dalszego rozwoju. Czym, mając na uwadze powyższe, jest zatem audyt SEO? Jest to dogłębna analiza strony internetowej, sprawdzająca przeróżne jej aspekty, jak szybkość ładowania się strony, kod strony, hierarchię nagłówków, tytuły i opisy meta i wiele bardziej i mniej ważnych elementów. Poza samym wskazaniem uchybień oraz błędów, w dobrym audycie SEO muszą być zamieszczone też sugestie odnośnie rozwiązania wymienionych problemów.

Audyt SEO sprawdza witrynę internetową pod kątem treści na stronie, dostępności, zgodności ze standardami W3C, a także poprawności kodu. Oprócz tego sprawdzane jest także, czy witryna jest przyjazna dla wyszukiwarek internetowych. Krótko mówiąc, audyt SEO zleca się agencji, by wykryła ona wszystkie dysfunkcje strony i – co najważniejsze – zaleciła działania, które pomogą je naprawić.

Audyt SEO – sporo błędów może uchwycić tylko człowiek

W internecie jest masa stron i narzędzi, z wykorzystaniem których prędko i bez ponoszenia żadnych kosztów przeprowadza się audyt SEO strony www. Zalety takiego rozwiązania? Szybkość i cena. Wady? Jest ich mnóstwo. Wersje testowe czy też bezpłatne narzędzia z ograniczaną funkcjonalnością, są bardzo niedoskonałe. Jeżeli już zauważą jakieś nieprawidłowości na stronie, to na ogół nie wszystkie. Sporo błędów (m.in. w kodzie) spostrzec można tylko podczas analizy wykonanej przez człowieka, a nie algorytm.

Na płatny audyt SEO realizowany przez agencję trzeba poczekać z reguły od tygodnia do mniej więcej miesiąca. Termin na przygotowanie analizy powinien zostać wskazany w umowie podpisanej z agencją, która podjęła się jego sporządzenia. Taki audyt umożliwia wykrycie wszelkich kluczowych problemów obecnych w witrynie. Jeżeli strona została utworzona na otwartym szablonie lub na platformie pokroju Shoper czy Magento, to rzeczy do naprawienia może być cała masa. Jeśli strona powoli się wczytuje i nie ma praktycznie żadnej widoczności na ważne dla klienta frazy, to także są to znaki, że zamówienie w zewnętrznej firmie SEO audytu będzie dobrym pomysłem.

Audyt SEO – co wykaże, jeżeli będzie zrealizowany sumiennie

Należycie zrealizowany audyt SEO może odkryć liczne wady witryny, w szczególności:

  • brak albo źle wykonana integracja z narzędziami Google (przykładowo Google Analytics),
  • powody niskiej widoczności strony na słowa kluczowe,
  • faktyczna liczba zaindeksowanych podstron,
  • problemy z dostępem do strony dla botów wyszukiwarek,
  • jakość kodu strony,
  • nieprawidłowości w strukturze nagłówków,
  • niska jakość zawartości strony,
  • brak tłumaczeń wersji językowych strony,
  • brak tytułów i opisów meta,
  • błędy w wersji mobilnej strony, np. zbyt wolne ładowanie się jakiś elementów,
  • brak czy też źle wypełniona wizytówka Google Moja Firma,
  • niska prędkość wczytywania się witryny w wersji desktopowej i mobilnej

.

Kontakt z nami:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]